سیده سوفیاسیده سوفیا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه سن داره

سوفیاقشنگ ترین بهانه زندگیم

واکسن چهارماهگی

1393/8/5 17:26
نویسنده : مامان زهره
471 بازدید
اشتراک گذاری

زمانی که بیقراری تو را در آغوشم میگیرم و قلبم محزونتر از قلب تو میشود، زمانی که شادی با دیدن خنده هایت پرهیجانترین لحظات زندگی ام را تجربه میکنم، زمانی که تب داری بدنم از بدنت سوزنده تر و دردناکتر میشود و با جانم لمست میکنم. تمام امور تورا بر دیده منت و بدون کوچتکترین ناراحتی انجام میدهم.

روزشنبه سوم آبان سال نودوسه ساعت نه صبح من وبابایی شمارابه مرکزبهداشت ادویه چی واقع درابوذراحمدآبادبردیم .بعدازاندازه گیری وزن شماکه 6300(6150بدون لباس)وقدشماکه63 ودورسرشماکه40 بودشمارابه اتاق واکسن بردیم.ازاونجایی که ازواکسن دوماهگیت خاطره  خوبی ندارم واون موقع خیلی گریه کردی همش میترسیدم که بازاون خاطره تجدیدبشه برام.این دفعه ازبابایی خواستم تاپاهاتوبگیره وخودم هممشغول بازی باهات شدم تامتوجه زدن واکسن نشی.خداراشکرزیادگریه نکردی وسریع آروم شدی.بعدازرسیدن به خونه میدونستم که شب سختی رادرپیش دارم.بایدمواظبت می بودم که خدایی نکرده تبت بالانره.این بودکه تندتندبادرجه تبتواندازه گیری میکردم وبادستمال خیس وپاشوره کردن تبتوپایین میاوردم.اون شب خیلی بی حال بودی وناله میکردی ومنم گریه میکردمو پاشورت میکردم.بابایی هم منودلداری میدادومیگفت تب طبیعیه وهمه بچه ها تب میکنن وسعی میکردمنوآروم کنه.بالاخره اون شب باتمام دلهره وسختیش گذشت ومنم تاصبح پلک نزدم که نکنه خدایی نکرده تبت بالابره.فردای اون روزتبت خیلی پایین اومده بودولی من همچنان قطره استامینوفن راهرچهارساعت یکباربهت میدادم.تااینکه ساعت یک ونیم همون روز باخوردن قطره که مزه اش راهم اصلادوست نداشتی بالااوردی.واین شدکه منم قطره دیگه بهت ندادم تاشب همون روز.اون شب واسه اینکه خوابم نبره بایکی ازدوستان دوران دانشجوییم بنام سعیده تا دو ونیم چت کردیم وساعت سه بودکه بدنت بازگرم شد.اون موقع بابایی هم برعکس خواب بودکلی ترسیده بودم سریع بهت به هرنحوی که میشدبهت قطره رادادم وپاشورت کردم.وخداراشکرتبت پایین اومد.

بالاخره به هرنحوی بوداین دوشب که مثل کابوس بودبرام گذشت.والان نفسم آروم خوابیده.

ازخدامیخوام هیچ وقت مریض نشی که مامانی اصلاطاقت دیدن مریضیتونداره.

همین جاازخداشفای همه مریض هارامیخوام.الهی آمین

                                          مرکزبهداشتی که دخترمومیبرم

                           

                                           سوفیابعداززدن واکسن

                            

                                               آخیش خنک شدم

                           

                                               تبم چنده مامانی؟

                           

                                      

                           

                            

                                      بالاترین درجه تبت توشب اول

                             

                                        تب کردن دخترم تو شب دوم

                            

     ودرنهایت بعدازگذروندن این دوشب:

                                 دلم برای دیدن کارتون هاتنگ شده بود

                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)