سیده سوفیاسیده سوفیا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

سوفیاقشنگ ترین بهانه زندگیم

پیک نیک های یک روزه سوفیاجون

1393/7/8 8:11
نویسنده : مامان زهره
2,103 بازدید
اشتراک گذاری

اولین پیک نیک برمیگرده به قبل ازبه دنیااومدنت دخترم.یه روزکه من وهمکارای شرکتم که خیلی دلمون گرفته بودتصمیم گرفتیم به پیک نیک بریم.وببن راه پاچین گرفتیم وبه یک رودخانه باحال که کنارامامزاده یاسرناصربودرفتیم.

                               

 

 

اولین پیک نیک شمابعدازتولد:رفتن به باغ آقاجون واقع درکرجه که شمااونجاراخیلی دوست داشتی و همش این طرف اون طرفونگاه میکردی ولبخندمیزدی

                                               هر وقت رسیدیم بیدارم کنید

                             

                                                 کاشکی مایوموآورده بودم

                             

                                       زیردرخت مجنون چه صفایی داره

                            

                                    یک خواب عمیق بعد ازیک پیک نیک حسابی

                             

یک روزبادوستان دوران فوق دیپلمم تصمیم گرفتیم که بعدازهشت سال همدیگه راببینیم .به همین دلیل یک روزجمعه صبح همه توپارک چیتگرقرارگذاشتیم.من باخودم شمارابردم چون بایدشیرمیخوردی ودایی معین هم بردم تابهم کمک کنه وهم اینکه توخونه حوصلش سرنره.بعدازاینکه آقاجون مارابه پارک رسونددوستام همه بادیدن من وشماذوق میکردن که دانشجوی شیطون دانشگاهشون حالایه نی نی داره.بالاخره زیریک درخت توسایه زیراندازانداختیموهمه شرع کردن به تعریف خاطرات گذشته ومن هم توخودم همش غصه میکردم که هواگرمه وگرمایی نشی وچون ازصبح که ازخونه اومدیم شماخواب بودی وشیرنخورده بودی میترسیدم قندت بیفته وهرکاری میکردم بیدارنمیشدی لباستوعوض کردم کلی نوازشت کردم ولی هیچ فایده ای نداشت تااینکه بعدازشش ساعت شیرنخوردن خودت بیدارشدی اون هم باگریه ومن سریع تورابه ماشین یکی ازدوستام بردم وکولرروشن کردموبهت شیردادم وشمانق میزدی وشیرمیخوردی خیلی اعصابم خوردشده بودازیک طرف هواگرم شده بوداز طرف دیگه شماناآرومی میکردی از طرف دیگه دوستاموندیده بودم که هیچ کدوم بدترازناآرومی شمانبود.بعدازگذروندن یک ساعت ونیم درپارک عزیزمامانی فرشته نجات شدوبهم زنگ زد که حمیدپسرپسردایی مامانم باخانوادش اومدن پارک(اوناچندروزی برای خریدعروسی اومده بودن تهران)باشنیدن این خبرکلی خوشحال شدموبه حمیدزنگ زدمواباهاش توپارک قرار گذاشتم.دوستام خیلی اصرارکردن که برای ناهارصبرکن بعدبروولی من گفتم میترسم سوفیاگرمایی بشه واوناهم که شرایطودیدن قبول کردن وبه مااجازه مرخصی دادن.دوستم ریحانه ودوستش که 206 داشت منوبه سرقراررسوندن وبه این ترتیب مابه خونه اومدیم .دخترم شماوسلامتیت تواین دنیابرای من ازهرکس وهرچیزی باارزشتره.خوشم به خوشی تو

                                 

یک روزهم که یزدبودیم همگی  فامیل دسته جمعی رفتیم پارک:

                                  

یک روزهم بعدبرگشت ازتهران به مشهدمن وشما وبابایی وخانواده عموحسین برای خوردن اکبرجوجه به قوچان رفتیم.وبعدازخوردن ناهاربه چکنه که خیلی سرسبزه رفتیم امابه علت سردی هواکه ترسیدم سرمابخوری زودبرگشتیم.دخترگلم اونجاهمش باعروسک موردعلاقش بازی میکرد.

                                  

                                    

                                  

                                   

                                  

سه ماه وهشت روزت بودکه با بابایی رفتیم سیدوپسران واقع درطرقبه ویک دیزی مشت خوردیم:

                                                گوشتاشوبدین من بکوبم

                                   

                                   

                            

 

                         

                                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)