سیده سوفیاسیده سوفیا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

سوفیاقشنگ ترین بهانه زندگیم

یک تشکرویژه ازکسانی که تودوران بارداری هوای مامانی راخیلی داشتن

1393/7/12 14:21
نویسنده : مامان زهره
236 بازدید
اشتراک گذاری
  • تومدت بارداریم به علت اینکه دکترم گفته بودکیسه ابه جایی که شمادخترنازم مثل ماهی داخلش بودی خیلی پایین اومده بودبرای همین نبایدمامانی زیادراه میرفت ویاکارهای سنگین میکردچون امکان داشت شمازودتراززمانی که دکتربرای به دنیااومدنت تاریخ زده بودبه دنیامیومدی واین امرباعث میشدکه وزن کافی نداشته باشی.به همین جهت من می بایست تواین دوران خیلی مراعات میکردم .تواین مدت چندین نفرکه ازحال مامانی باخبربودن وهوای مامانی وداشتنو اینجانام میبرم که تشکری هم کرده باشم:
  • عزیزمامانی:هم توبارداریم و هم بعدزایمانم واقعابرام سنگ تموم گذاشت.دستشوازهمین جامی بوسم وبراش ازخداعمرطولانی وباعزت میخوام.
  • آقای محمدنژادوخانم دیندار(رییس شرکت مامانی):واقعا ازشون تشکرمی کنم چون ازچهارماه آخربارداریم کارای مامانی راخیلی کم کردن ویاچندین بارناهارمنوخونشون دعوت کردن وازهمه مهمترهرروزصبح وظهرمامامانی روباخودشون شرکت میبردن و میاوردن حتی ازساعات کاری من کم هرکردم.انشا..خدادخترکوچولوشون رابراشون حفظ کنه وهرچی صلاحشونه خدابهشون بده.
  • عمه سمانه:توتمام مدت بارداریم خیلی هوای مامانی وداشت بیشترروزها ازسرکارخسته میومدخونه ماوکارهای خونموانجام می دادویابرام شام می پخت وچندروزی که بیمارستان بودم مثل یه خواهرازمن مراقبت می کرد.انشا..که باعمومحسن خوشبخت بشن وبه پای هم پیربشن.
  • زنعمومینا:توماه آخرمامانی که دکترمنواستراحت مطلق کرده بودچندین باربرام غذاهای خوشمزه ومقوی درست کرد وبه عموحسین میدادتابرام بیاره ویابه خونمون میومدوتوکارهای خونه کمکم میکرد وبرام شام حاضرمیکرد.ایشا...خدادخترشوبراش حفظ کنه وهرچی صلاحشه خدابهش بده.
  • زهره ابجیم:ازدوست عزیزم ویابهتربگم خواهرخوبم تشکرمیکنم که تواین مدت بااین که ازمن دوربودچون اون ساکن تهرانه ولی همیشه که بهم زنگ میزد باحرفاش به من روحیه میداد.خدادخترکوچولوشوبراش حفظ کنه والهی به مراددلش برسه.
  • نجمه دوست مامانی:ازدوست عزیزم نجمه جون که مثل یک فرشته ای بودکه خدامنوبااون آشناکردکه تواین مدت باهمدردی وقوت قلبهایی که به من می دادوخیلی بهم زنگ میزد ویامنوبه خونش دعوت میکردوبرام ازدوستی کم نذاشت تشکرمیکنم خدادختروپسرشوبراش حفظ کنه والهی که به خاطرکسالتی که داره خداشفاش بده.الهی آمین
     

 

  • انشا...توشادی هاشون جبران کنم
پسندها (1)

نظرات (0)