سیده سوفیاسیده سوفیا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه سن داره

سوفیاقشنگ ترین بهانه زندگیم

گالری تصاویرازبدوتولدتا....

1393/6/7 15:07
نویسنده : مامان زهره
741 بازدید
اشتراک گذاری

من برای یک حمام آب گرم حاضرم

 

 

وای آب بازی چه حالی میده

 

دخترم عافیت باشه

 

خواب بعدازیک دوش آب گرم می چسبه

من ازاین پوشک استفاده می کنم

مدل های خوابیدن ازبدوتولد:

 

 

نورچشامواذیت می کنه

 

 

 

 

 

چقدرهواسرده

 

 

 

 

 

چه خواب بدی.من میترسم....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سوفیاوعروسک موردعلاقش توی سه ماهگی


 

 

اولین لباس مجلسیم

 

این لباستوچون کوچیکت شده بودبایه لباس دیگه عوض کردک

 

باباقراربودمنوبخوابونی


کاراگاه سوفیا

 

باهمتون قهرم

 

سوفیا وآقاجونش

 

 

 

 دخترگلم به کمک آقاجونش هرسه شب قدرقرآن روسرش گذاشته

 

 

ساعت حدودسه صبح میباشدکه شماخوابتون نمیبره

 

 

 

 

سوفیاکوچولوی خندون من درسن سه ماهگی

کلاه برداری سوفیاتواولین دیداربابابابزرگش

 سوفیاجون وعروسک موردعلاقش

اولین باری که غلت زدی

اولین باری که دندونیتودستت گرفتی

بیست وپنجم مهرآقاجون برای دیدن سوفیاجون واستقبال اقوام مکه ای که داشتیم تنهایی به مشهداومدوقراربودکه من وشماهم باهاش به تهران بریم که یه روزقبل ازحرکت بابایی بلیطمونو کنسل کردچون طاقت دوری دخملشونداشت.

  مامانی من حاضرم.زودباش بریم دیدنی آقاجون

     

یه روزتوی مهرماه یک دفعه هواسردشدوبابایی هنوزپکیج هاراراه ننداخته بودکه من مجبورشدم یک لباس گرم تنت کنم که سرمانخوری.

سوفیاتولباس بچگی مامانیش

این عکس هم خلاقیت زن عمومیناست.میکس عکس سه دخترعموبه فاصله ده سال

مریم جون73 فاطمه زهراجون 83سوفیاجون93

سوفیاجون درمراسم تولدعلی کوچولو

خاله اعظم جان زحمت کشیدن واینجوری شمارانگه میداشتن تامامانی غذاشوبخوره:

شیرین کاری های سوفیاطلادرچهارماهگی:

   

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)